2013年9月30日 星期一

脆皮燒腩肉



老老實實,複雜既野我係唔會整既。
之前睇親教整燒腩肉既食譜,都係類似呢個咁,
又要放過夜,又要出水,又要用針拮拮拮層皮,
睇完都冇興趣整。

但今次唔同,
只因我見到一個唔駛過夜又唔駛用針拮既食譜
再加上 day camp 後的星期日,
我完全唔想做返工既野,
所以無無聊聊決定跟個食譜試下整喇!

材料:
五花腩一舊
(比較番街市同百佳買既腩肉,
 明顯梗係街市平d啦!
 但係百佳清豬毛真係清得好乾淨,
 貴得有原因)
幼鹽大量

醃料:
幼鹽、五香粉、酒適量
(原食譜係用幼鹽、南乳、紹酒,
 但係我既冇南乳又冇紹酒,
 爬文後發現用五香粉都得,所以改左。
 而紹酒就變左日本清酒,哈哈!)

步驟:

1. 將 d 醃料撈埋,然後查落肉身度(唔駛查塊皮)

2. 皮上面舖一層幼鹽,跟住成舊肉放番落雪櫃。
 記得唔需要包保鮮紙的。
 雪最少五個鐘,最好可以雪過夜。
 之前唔知睇邊個網頁話,o係雪既過程會抽乾皮既水份,
 咁樣焗出黎先會脆。
 (自己唔記得左影相,此圖出自這裡

3. 雪完後,將舊肉拎出黎,用刀刮走d鹽,再用廚房紙巾抹走淨低既鹽。
 (唔好用水洗呀,整番濕層皮就唔脆喇!)
 跟住可以焗!分兩次用烤架焗:
 220度,放上面o個層,開上火,焗6-8分鐘
 (要望實舊肉,層皮變「芝麻皮」就得喇!)
 180度,放下面o個層,開上下火,焗一小時
 (原食譜係會o係最底放個烤盆,裝水,一黎可以方便之後清洗,
  二來可以有 steam bake 感覺。但係因為我個焗爐太細,
  只係得兩層,所以冇空間下面再放烤盆,好彩都唔係太難清潔)

4. 出爐放涼就可以切得喇!

最後,當然係好成功啦!出街買都未試過層皮咁脆呀!
完全唔駛用針拮都咁脆,o岩晒我呢d懶人!

沒有留言:

張貼留言