2013年9月30日 星期一

日式叉燒拉麵


















跟 blogger Glora DIYrecipe 做的日式叉燒,
雖然傻傻地唔知點解睇錯野落早左糖,
但好彩都冇佢話既苦味,
食落都好似平時出街食o個隻味咁。
不過我估可以浸耐多少少,可以再淋 d。

材料:
五花腩一舊
(去百佳買,叫佢即刻切的,咁就闊身d好整d)
甘筍(一條,切條)
洋蔥(半個,切條)
蒜頭(五粒)
蔥(一棵,切段)
料理酒、味醂、醬油(各 185 ml)
(其實只係因為我個量杯仔係 185 ml)
糖 30 g

步驟:

1. 用綿繩紮實舊五花腩
 (由於屋企冇粗身綿繩,我用左平時 d 白色線)

2. 將所有材料切好

3. 慢火煎香五花腩(約五分鐘)

4. 原食譜係分開一樣樣落,次序係洋蔥、甘筍、蒜頭、蔥。
 但我好懶,一樣過落晒頭三樣,最後落蔥。炒勻至軟身。

5. 準備好醬料
 (味醂之前o係 jusco 買,料理酒 o係 living plaza 買)

6. 可以加埋d醬料落去喇!大概八成滿。
 中慢火煮 15 分鐘,之後再焗 30 分鐘。
 中途要反轉舊肉,如果唔係就一邊太咸一邊唔入味。
 焗完後再慢火煲番滾,落糖(30g左右),煮五分鐘就搞掂。
 (但係我一時傻左,落醬料o個陣一次過落埋糖,
 不過我都唔覺有咩苦味,我估下次我都係會一次過落埋喇,哈哈!)

好喇,煮埋個 759 買既日式拉麵就可以開餐喇!
睇落都呃得下人丫哈哈!


原食譜話,如果食唔晒可以連汁放落冰格,
可以放 7-10 日。我而家放左 d 落冰格喇!

沒有留言:

張貼留言